Nirvana Merchandise

Dansk Shop | Officielt Merchandise | Merchhub.dk

Billede af Nirvana Smiley Kasket
TILBUD
NirvanaNirvana: Smiley Cap
175,00 kr 189,00 kr
Billede af Kurt Cobain Logo Kasket
TILBUD
NirvanaNirvana: Kurt Cobain Logo Cap
175,00 kr 189,00 kr
Billede af Nirvana Logo & Smiley Kasket
TILBUD
NirvanaNirvana: Logo & Smiley Cap
175,00 kr 189,00 kr
Billede af Nirvana Text Logo Kasket
TILBUD
NirvanaNirvana: Text Logo Cap
175,00 kr 189,00 kr

 

Nirvana Merchandise - populære t-shirts, caps, tøjmærker og nøgleringe

Nogle bands har efterhånden fået en kultstatus efter Nirvana er ingen undtagelse. Bandet lever videre i den kollektive bevidsthed trods Kurt Cobains alt for tidlige død i 1994, hvor han på tragisk vis begik selvmord. Bandet var en stor del af Grunge bølgen, som havde sit epicenter i Seattle, og blev kæmpe et hit i musikkulturen, og deres rebelske lyd var et frisk pust efter 80ernes mere polærede udtryk. 

Stemmen fra en generation

Nirvanas tekster satte ord på teenagetankerne for en generation af unge, og hits som "Smells Like Teen Spirit", "Something in the Way", "All Apologies", "Lithium" og "Come as You Are" skabte en lyd, som førte Nirvana op blandt de største navne i halvfemserne trods deres ønske om at være ægte og originale, som det primære mål. Albummet "Nevermind" er af Rolling Stone Magazine blev kåret til århundredets bedste rockalbum.

Populært merchandise

Der er flere grunde til at Nirvanas merchandise hitter i dag. Dels er der bandets legende, som ikke vil dø, og de værdier som det repræsenterer. Men derudover er der mange, der finder symbolikken og selve navnet dragende. Nirvana rummer meget mystik, og deres symbolik og logoer stikker dybere. Vi præsenterer hermed med stolthed det officielle merchandise fra Nirvana med t-shirts, caps, beanie hatte, tasker, nøgleringe, ølbrikker og langærmede tees på www.merchhub.dk

%HTimer
%MMinutter
%SSekunder
%-dDage
%HTimer
%MMinutter
%SSekunder
%-wUger
%-dDage
%HTimer
%MMinutter
%SSekunder
%HTimer
%MMinutter
%SSekunder
%-dDage
%HTimer
%MMinutter
%SSekunder
%-wUger
%-dDage
%HTimer
%MMinutter
%SSekunder