- Kontakt
- Betaling
- Levering
- Fortrydelsesret & Returnering
- Reklamationsret
- Cookies- & Privatlivspolitik
- Forbrugerbeskyttelse
- Klagemuligheder
1. Kontakt
1. Kontakt
Merchhub.dk // v. Qontrast
CVR: 32510493
Pårupvej 19
2770 Kastrup
kundeservice@merchhub.dk
Du kan altid kontakte os på kundeservice@merchhub.dk og vi vil bestræbe os på at besvare din henvendelse inden for 24 timer.
Vi har lige nu ikke mulighed for at have telefonisk kundeservice.
2. Betaling
2. Betaling
Merchhub modtager online betalinger med; Visa, Mastercard, Mobilepay Online. Betaling vil først blive trukket på din konto, når den fysiske vare afsendes eller det virtuelle produkt er oprettet med mindre andet er aftalt eller fremgår af din ordre. Ved betaling med Visa Electron og Mastercard Debit, som er debitkort, vil betalingen blive reserveret på din konto i overensstemmelse med vilkårene for dit kort, indtil vi trækker eller afviser betalingen.
Alle beløb på hjemmesiden er inklusiv moms.
Hjemmesiden bruger følgende valutaer til prissætning:
Denmark - Kroner (DKK)
Merchhub benytter en sikker betalingsserver, der krypterer alle oplysninger med SSL protokol hvilket betyder at dine data er sikre og ikke kan læses af andre udefrakommende.
Merchhub's egen hjemmeside bruger ligeledes kryptering med SSL protokol.
3. Levering
3. Levering
Leveringstiden for din ordre er 7-14 hverdage afhængigt af, hvor vi har varen på lager. Pga. Brexit kan der dog forekomme længere leveringstider. Varens forventede leveringstid står angivet på hvert produkt i shoppen.
Vores leveringspriser inden for Danmark er uafhængige af vægten:
-
39,00 til pakkeshop
-
65,00 til privatadresse
Vi har fri fragt på ordrer over 499 Dkk
Leveringsområde: Vi leverer til alle lande inden for EU og EØS.
Merchhub afsender varer med Postnord og du vil kunne vælge mellem at få pakken sendt hjem til dig selv eller til en pakkeshop. Du vil altid modtage et track and trace nr. så du kan følge din pakke, fra vores lager og hjem til dig.
4. Fortrydelsesret & Returnering
4. Fortrydelsesret, ombytning & returnering
Der gives 30 dages fuld fortrydelsesret på varer købt på hjemmesiden med mindre andet er aftalt eller fremgår af din ordre. De 30 dage starter den dag, hvor ordren er leveret.
Køber du julegaver i november/december, kan de frit returneres til og med den 31. januar i det kommende år.
Ved returnering skal du blot bruge vores Returportal og følge nedenstående 4 simple trin, for at returnere de ønskede varer:
-
I Returportalen udfylder du dine informationer og modtager derefter pakkelabel der kan printes. Derefter sættes den på pakken.
-
Pak varen, fx i den pose du modtog dem i, hvis den kan lukkes forsvarligt med tape og fjern tidligere pakkelabel.
-
Indlever pakken i en Postnord pakkeshop, fx der, hvor du hentede pakken
Når vi har modtaget din returnering, behandler vi den og refunderer pengene inden for en uge. Der kan derefter gå mellem 3 og 10 bankdage, før pengene er registreret på din konto.
Du kan også selv sende pakken retur med et valgfrit fragtfirma.
Ønskes der ombytning til en anden størrelse, så skal ovenstående returprocess følges, hvorefter du kan lave en ny bestilling på den størrelse du ønsker.
Ønskes annullering af ordren inden den er afsendt, så kontakt os venligst på kundeservice@merchhub.dk, så hurtigt som muligt.
Varens stand ved returnering
Du hæfter for den forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og funktion. Dette betyder at du må prøve varen på samme måde, som hvis du handlede i en fysisk butik. Hvis varen er prøvet udover, hvad der er beskrevet ovenfor, betragtes den som brugt og af forringet værdi. Dette betyder, at du ved fortrydelse af købet får en mindre del eller intet af købsbeløbet retur.
Lugter varen af røg eller parfume eller andre stærke lugte, kan vi ikke tage varen retur. Det er op til Merchhub at vurdere varens stand.
5. Reklamationsret
5. Reklamationsret
Der gives 2 års reklamationsret på produkter i henhold til den danske købelov. Reklamationsretten gælder for alle fejl i materiale og fabrikation.
Reklamation vedr. fejl og mangler skal meddeles til Merchhub i rimelig tid efter varens modtagelse. Her anses max. to måneder som rimelig tid, med mindre andet er aftalt. Vi refunderer rimelige fragtomkostninger.
Reklamationen frafalder ved forkert eller ualmindelig brug af produktet.
Merchhub dækker returneringsomkostningerne i rimeligt omfang.
Ved returnering kontaktes virksomheden på følgende mail:
Reklamationer modtages ikke, hvis disse er sendt på efterkrav.
6. Cookies- & Privatlivspolitik
6. Cookies- & Privatlivspolitik
Link til vores Cookies- & Privatlivspolitik
7. Forbrugerbeskyttelse
7. Forbrugerbeskyttelse
Vi anvender en betalingsløsning fra Pensopay. Læs mere om din beskyttelse som forbruger når du køber via en PensoPay betalingsløsning her:
https://pensopay.com/mere/forbrugerbeskyttelse/
8. Klagemuligheder
8. Klagemuligheder
Ved klage skal vores e-mail adresse angives: kundeservice@merchhub.dk samt hjemmesiden du har købt varen på.
En klage over en vare eller tjenesteydelse kan indgives til Center for Klageløsning, Nævnenes Hus, Toldboden 2, 8800 Viborg.
Du kan klage til Center for Klageløsning via Klageportalen for Nævnenes Hus (Link).
For EU-borgere uden for EU skal klager sendes via EU Kommissionens online klageplatform.
ec.europa.eu